Naszym głównym kanałem komunikacji do tej pory był Facebook, który traktowaliśmy jako swoistą tablicę ogłoszeń. Nie każdy jednak z Facebooka korzysta i do części Rodziców nie docierały na czas informacje na temat zajęć, spotkań, itp. Aby usprawnić komunikację i zarazem ułatwić zarządzanie Klubem, zdecydowaliśmy się na wdrożenie platformy sportbm. Ponieważ zastosowanie tej aplikacji ma sens tylko wtedy, gdy wszyscy Opiekunowie posiadają do niej dostęp i mogą odbierać powiadomienia, zadecydowaliśmy o wprowadzeniu obowiązku założenia przez Opiekuna konta w systemie.
Rejestracja w systemie odbywa się w następujący sposób:
1. Klub wysyła na maila, którego podaliście nam jako kontakt, zaproszenie do rejestracji w systemie sportbm. Przykładowy mail wygląda mniej więcej tak jak na poniższym obrazku:

2. Należy kliknąć w link aktywacyjny i na ekranie, który się pojawi wybrać opcję „Jestem opiekunem zawodnika”

3. W następnym kroku należy wypełnić dane opiekuna oraz dane zawodnika. Na końcu formularza są zgody. Sugerujemy zaznaczyć wyłącznie wymaganą zgodę dotyczącą regulaminu.

4. Po założeniu konta można korzystać z aplikacji na dwa sposoby: na komputerze poprzez przeglądarkę internetową i/lub na telefonie, pobierając i instalując bezpłatną aplikację sportbm dostępną w sklepach GooglePlay oraz AppStore.
Posiadając konto w systemie, otrzymujecie między innymi dostęp do kalendarza wydarzeń klubowych dotyczących grupy do której należy zawodnik. Co więcej, w momencie gdy trener doda jakieś informacje do tego kalendarza, Wy dostaniecie powiadomienie o tym na maila oraz na telefon (o ile będziecie mieć zainstalowaną aplikację i włączone powiadomienia). Funkcji aplikacji jest oczywiście dużo więcej niż sam kalendarz, ale te postaramy się opisać w osobnej wiadomości.